Game Trailers 37

Dunk City Dynasty – Official Overview Trailer | NetEase Connect 2023 Updates



Check out the latest updates for Dunk City Dynasty from NetEase Connect 2023!

#IGN

source

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
37 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
kikoy.inxiang
4 days ago

When is coming to app store

Dave Pan
4 days ago

DUNK CITY DYNASTY is The Best 3on3 street basketball, hopefully, all Legends will playable like Michael Jordan, Earvin "Magic" Johnson, Larry Bird, Kobe, Shaquille Oneal, Allen Iverson, all Legends NBA players & also make a WNBA & Female Street basketball players.😁 πŸ‡΅πŸ‡­

Jordanys Delgado
4 days ago

And people cannot even play it for iOSπŸ€¦πŸ½β€β™‚οΈπŸ€¦πŸ½β€β™‚οΈ

β˜―π”Έπ•Ÿπ•šπ•žπ•–π•Šπ•₯𝕒π•₯π•šπ• π•Ÿβ˜―
4 days ago

Ω†Ψ²Ω„ΨͺΩ‡Ψ§ ΩˆΩ„ΨΉΨ¨ΨͺΩ‡Ψ§ Ψ­Ω„ΩˆΨ© ΩƒΨ«ΩŠΩŠΨ±β€β€β€

Jou. Lopez
4 days ago

Dude does not hoop. He looks like he's been hitting the cheeseburgers.

Whatevs'n the chat
4 days ago

It's not available in my region

Derek Blasingame
4 days ago

Wtf is this

djtomoy
4 days ago

I’m a dunkaholic

Enyce Sport
4 days ago

Junk City, no thank you

Ledra Thomas
4 days ago

NBA STREET plz we been saying it for years πŸ—£οΈπŸ—£οΈπŸ—£οΈπŸ—£οΈπŸ—£οΈπŸ—£οΈ

Last_Strawman
4 days ago

Almost 30 years, and yet there's still no current version of NBA jam.

Paul Tsiroudis
4 days ago

2k playgrounds for Lidl????

vako chimakadze
4 days ago

Nice ,but do they have any right to use this real nba players?

Gr4mas
4 days ago

1:48 xD

Jon Doe
4 days ago

No English! πŸ€”

Jon Doe
4 days ago

Females should not be on here
That first 7ft lady can’t even dunk …

Jon Doe
4 days ago

This looks horrible

Sirius Shabazz
4 days ago

Worst ballers ever.

Time Traveling Old Man
4 days ago

Dude says when he ain't playing games, he's playing ball, but then he proceeds to butcher Giannis's name.

moparrtman6970
4 days ago

Dunk Dynasty!?!? πŸ¦†πŸ€ πŸ˜‚

Manson365
4 days ago

Japanese people making a basketball game is already a no

NEOMERCER
4 days ago

Hopefully they can do something about ball hogs cause that's a major issue in 3on3 Freestyle. Dudes that never share the ball. It would be dope if there was a ltm or something where the ball was like a hot potato which encouraged it to be past around between teammates.

KN0CK2wice
4 days ago

Not another copycat NBA game from communists……smh Looks boring af

agrey832
4 days ago

Mobile game? Lmao

jctwin14
4 days ago

1:50 that form was low key clean they might be talm bout sum here

B
B
4 days ago

Dont trust chinese apps! Pass!

Ray
Ray
4 days ago

Is Jiannis, Giannis' other brother?πŸ˜πŸ€”πŸ˜†

Anthony Leonardi
4 days ago

Does anybody even care about phone games?

RollingStar
4 days ago

They were both fresh off the assembly. Made in China πŸ€–πŸ€–

The 350 Joker
4 days ago

and the award for most awkward game presentation goes to…

Michael Ludden
4 days ago

Damn that went dystopian real quick 😬

Daddy Kaiju
4 days ago

That logo looks so close to the Knockout City logo it has me questioning things.

Jackson
4 days ago

This is embarrassing for everyone

Mars Blackmon
4 days ago

3on3 Freestyle if it just had NBA Players πŸ’€

SectionEight
4 days ago

Just go outside and play the real deal already.

1JUGGMAN
4 days ago

battle royale basketball game

TdotJohn
4 days ago

WTF IS 1080p50 LMAOAOAOAO